Farba do włosów Sanotint Classic nr 28 CZERWONY KASZTAN 125 ml
Opis
Sanotint oznacza zdrowy odcień. I właśnie związane z tym zdrowym odcieniem mają spełniać farby marki.
Farby, które nie niszczą a zamiast tego wykazują działanie regenerujące, nawilżające i pozostawiające włosy miękkie i zdrowe.
Fabry Sanotint to sprawdzony sposób na trwałą koloryzację, która nie jest szkodliwa.
KOLOR
28 Czerwony kasztan
Skład farb przede wszystkim pozbawiony jest:
- AMONIAKU
- PARABENÓW
- PARAFINY
- SILIKONÓW
- REZORCYNY
- METALI CIĘŻKICH
Zamiast tego posiada drogocenne dla zdrowia i wyglądu składniki naturalne:
- Ekstrakt z prosa zwyczajnego bogaty w krzemionkę, która wzmacnia i regeneruje strukturę włosa.
- Prowitaminę B5 i biotynę pielęgnujące włosy i nadający im piękny połysk.
- Liście oliwki europejskiej, wyciągi z brzozy i winorośli odżywiające i nawilżające.
- Sok z bio-pokrzywy odbudowujący i wzmacniający strukturę włosa, poprawiający kondycję włosów, zapobiegający ich wypadaniu i przywracający im blask.
Jak działają farby Sanotint?
Koloryzacja farbami Sanotint przebiega na tej samej zasadzie, co w przypadku farb chemicznych, jednak w sposób mało inwazyjny. Barwnik wnika do wnętrza włosa i trwale zmienia jego kolor. Proces ten jest delikatny, rozłożony w czasie i kompensowany składnikami zmiękczającymi, regenerującymi i domykającymi łuski włosów, przez co nie tracą niezbędnych skłądników budulcowo-odżywczych, a kolor długotrwale się utrzymuje.
Swój wymarzony kolor możesz wybrać aż spośród 30 dostępnych odcieni. Jeśli Twoja skóra jest bardzo wrażliwa, polecamy wybór farby z linii Sanotint Sensitive.
FARBY SANOTINT W POZOSTAŁYCH KOLORACH DOSTĘPNE TUTAJ
Jeśli wybrany barwnik jest 2-3 razy jaśniejszy od twojego obecnego koloru, użyj rozjaśniacza Sanotint.
Jeśli w palecie nie ma odpowiedniego koloru, dobierz zbliżone i zmieszaj je ze sobą.
Przed farbowaniem wykonaj test wrażliwości– pomimo bardzo niskiego ryzyka wystąpienia reakcji alergicznej, nie można jej całkowicie wykluczyć.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.