Szampon PRZECIWŁUPIEŻOWY 200 ml
Opis
Różnorodność roślinnych ekstraktów sprawia, że szampon doskonale oczyszcza i pielęgnuje włosy z łupieżem. Przywraca skórze naturalną równowagę, łagodzi podrażnienia i poprawia ukrwienie skóry głowy.
PIELĘGNACJA W ZGODZIE Z NATURĄ!
Substancje aktywne:
-
Ekstrakt z pięciornika nadaje włosom połysk i objętość oraz reguluje równowagę hydro-lipidową.
-
Ekstrakt z prosa zwyczajnego wzmacnia i regeneruje strukturę włosa.
-
Liście orzecha włoskiego hamują proces siwienia.
-
Liście leszczyny pospolitej stymulują włosy do wzrostu i działają antybakteryjnie.
-
Korzenie dębu szypułkowego wspomaga leczenie łuszczycy.
-
Korzeń kramerii wspomaga funkcjonowanie skóry głowy i przywraca jej naturalne właściwości.
-
Oczar wirginijski zapobiega utracie wilgoci, sprawia, że włosy są jedwabiste w dotyku.
-
Borówka czarna nawilża, dodaje blasku i łagodzi podrażnienia.
-
Kwas cytrynowy hamuje nadmierne procesy rogowacenia mieszków włosowych.
-
Kwas pantotenowy i biotyna uwalniają swoje dobroczynne właściwości regenerujące i pielęgnacyjne, dzięki którym włosy lśnią na całej długości.
Szampon nie zawiera:
-
alkoholu;
-
parabenów;
-
barwników syntetycznych;
-
składników pochodzenia zwierzęcego.
-
Produkty marki Sanotint nie były testowane na zwierzętach.
Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Polyquaternium-7, Styrene/Acrylates Copolymer, Piroctone Olamine, Guar Hydroxypropopyltrimonium Chloride, Sodium Cocoamphoacetate, Glyceryl Oleate, Glycerin, Propylene Glycol, Isopropyl Stearate, Calcium Pantothenate, Biotin, Panicum Miliaceum Extract, Potentilla Erecta Extract, Juglans Regia Leaf Extract, Corylus Avellana Leaf Extract, Quercus Robur Root Extract, Krameria Triandra Root Extract, Hamamelis Virginiana Leaf Extract, Vaccinium Myrtillus Fruit Extract, Citric Acid, Parfum, Phenoxyethanol, Caprylyl Glycol, Sorbic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate, Linalool, Coumarin.
Dodatkowe informacje:
-
pH 5,5–6;
-
Pojemność: 200 ml.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.